vineri, 15 martie 2013

Sunt propriul meu izvor de inspiratie!

Da... Suna ciudat titlul acestui articol... Suna a narcisism!!! Dar e adevărat! Cand am văzut proba cu numărul 5 din Spring SuperBlog 2013 am stat vreo cateva zile pe gânduri despre cine sa scriu... Ce femeie mă inspira? Pai toate, iar dintre toate cel mai mult eu... Adică mă "autoinspir":)))!!!!
Poate va întrebati de ce particip totuși la aceasta proba... Pentru ca sunt o sursa de inspiratie atat pentru mine, dar poate si pentru alții, iar daca inca nu sunt poate devin!!! Si normal pentru premiu!!! Care femeie nu si-ar dori o reducere cadou de la Jolidon?
Apropo, ați intrat de curând pe site-ul lor? Au niste colectii noi minunate. Mie mi-a placut Freesia Fresh care te duce cu gandul la vara în toată splendoarea şi exuberanţa ei. Este o linie care îmbină materiale fine, răcoroase, cu o dantelă delicata şi romantică. Accentele de perle si fundiţele satinate sporesc nota de romantism a acestei linii. Iar eu sunt o romantica, delicata, dar in acelasi timp puternica si hotărâta! Iar fiindca vine vara si trebuie sa fiu pregatita pentru primul concediu in trei mi-a atras atentia si categoria cu pricina! Am gasit un costum care defineste femeia surprinzatoare, mama si sotie, dar si iubita sau amanta. Asa imi place mie sa ma descriu!
Cred ca nu exista un model dupa care sa iti croiesti drumul in viata, cel putin pentru mine! Sunt genul de persoana careia nu ii place sa calce pe pasii facuti de altcineva... Prefer sa risc sa fiu ranita, dar sa descoper singura ce imi rezerva viitorul! Imi place sa cred ca sunt un fel de "deschizator de drumuri" in propria mea viata!
Femei care sa ma insipre... E ciudat, dar nu gasesc exemple care intr-adevar sa ma insipre, sa ma faca sa imi doresc macar o parte din ce au ele... Da, le admir, imi place sa le vad luptand, razand, traind... Multe dintre fetele pe care le-am intrebat cine le insipra (ca am si intrebat cateva persoane...poate as fi avut vreo alta idee) mi-au raspuns ca mama lor... Da... Mama ... Pai si pe ea o admir, imi place ca e o femeie putenica, credincioasa, harnica, cinstita... Dar de la admiratie si pana la inspiratie e un drum cam lung dupa parerea mea! Si in ceea ce o priveste pe mama, cu care seman foooarte mult de altfel la caracter, mai cred ca e si ceva genetic la mijloc...deci nu prea ma inspira!
Ma inspir singura... Ma uit in jur si gasesc nesecate izvoare de inspiratie, dar nu umane! Ma inspira statornicia copacilor in vantul rece al ienii, ma inspira gingasia primelor flor ale primaverii si tot asa...
Nu cred in modele umane pentru ca nu exista perfectiune umana! Toti facem greseli, toti avem momente de cumpana despre care nu vorbim nici macar cu noi insine si din acest motiv mi se pare nedrept sa ma dau drept exemplu cuiva! Da, facem lucruri bune, minunate - alea sunt exmple si sursa de insipratie... Pe monumentul de la mormantului tatalui meu e un citat din Nicolae Iorga: "Mortii zac in mormant, ei traisc in faptele lor"! Nimic mai adevarat!
Mi-a placut  de exemplu Andreea Marin si felul in care a tratat problema divortului - mi-am dat seama ca un om cu cat e mai discret in ceea ce priveste viata intima e cu atat mai frumos. E o femeie puternica, cu un caracter minunat, dar nu ma inspira... Imi place si o admir pe Stela Popescu, dar iarasi nici ea nu e o sursa de inspiratie pentru mine.
Si totusi exista o femeie care ma insipira. Ea este puternica si delicata, romantica, pasionala, obraznica si cuminte in acelasi timp, virtuoasa si viicioasa... Ea e femeia perfecta si NU exista in realitate, sau cel putin nu in realitatea mea! La fel ca un baby-doll (pentru ca am mentionat mai sus brandul JOLIDON) asa este si femeia perfecta: o imbinare intre decenta si senzualitate!
Nu pot nega ca am învățat multe lucruri de la femeile din viața mea si de la femei pe care le admir si ca datorită lor sunt femeia de astazi.
Stiu ca acest articol mă face sa par narcisista, increzuta, infumurata! Cei care mă cunosc stiu ca nu sunt așa! Nu judec pe nimeni si mi-ar plăcea sa nu fiu judecată! Nu mi se pare suficient motiv sa fiu catalogata doar pentru ca recunosc ca sunt propria mea sursa de inspiratie! As fi putut inventa zeci de povesti, in schimb am preferat sa spun adevarul!!!
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu