marți, 12 martie 2013

De dragoste...

Una dintre pasiunile mele este lectura! Recunosc (cu capul plecat) ca ii acord mult prea puțin timp! Ultima carte citita si mă refer aici la beletristica a fost Paulo Coelho - Manuscris găsit la Accra! Cu ocazia inscrierii mele la Spring Super Blog 2013 am intrat si printre rafturile Editurii Nemira! Acolo am găsit o carte care mi-a rascolit sufletul pana in strafunduri: Șapte Povesti de Dragoste . E o colectie minunata de opere clasice, emotionante! Cred ca va fi următoarea achiziție!
Dar pana atunci, fiindcă tot am zis de dragoste si sentimente profunde, va invit sa cititi prima mea scrisoare către soțul meu. O public atat pentru participarea la Spring Super Blog 2013, cat si pentru a va arata ca eu imi recunosc sentimentele in mod public, nu mă rusinez nici cu ceea ce simt, nici cu propria persoana!


Iubitului meu sot,


Atatia ani, atâtea zile, atâtea nopți albe alături de tine... Atatea cuvinte, atatea clipe minunate, atatea dovezi de iubire!Si totuși parca trăiesc un vis! Un vis minunat, plin de ingeri cu aripi vaste, un vis plin de parfumuri inaltatoare, un vis plin de tandretea trandafirilor! Ți-am spus " Te iubesc!" de nenumărate ori si de fiecare data cu emotia primului nostru sarut! Simt si astazi prima noastra atingere a mainilor ca bătaia aripilor de pescarus! Si fiecare zi alături de tine imi aduce senzatiile si emotiile primelor clipe petrecute împreuna departe de lume, departe de toti, acolo in mica noastra ascunzatoare! Cu toate ca începutul povestii noastre a fost puțin dificil am reușit sa construim o relație minunata bazată primordial pe iubire, in ciuda tuturor rautatilor ce ne dădeau tarcoale! Am reușit sa arătam tuturor ca dragostea învinge totul, ca sufletele pereche exista si ele se caută neincetat pana cand se unesc! Am reușit sa fim împreuna, sa ne inconjuram de lumina si fericire!
Dupa atatia ani de fericire mă intreb cum am putut trai atat fara tine! Si astazi, privind rodul iubirii noastre dragostea mea creste... Creste spre infinit, spre nemarginirea cerului!
Din iubire ne-am creat universul perfect in care suntem noi insine si ne iubim necondiționat ca si cum doar noi am avea in bratele noastre Comoara Iubirii!
Imi place ca ne privim in adâncul sufletului si știm ca ne iubim mereu mai mult. Iubesc zâmbetul tau de dimineata si stiu ca in visele tale am fost doar eu, așa cum tu esti stapanul viselor mele!
Te iubesc mai mult cu fiecare minut ce trece si sunt fericita sa regăsesc zâmbetul si ochii tai pe chipul copilului nostru!
Odata cu venirea pe lume a puiului nostru dragostea a inflorit in mii de buchete parfumate! Acum suntem o familie adevarata, o familie zamislita din iubire si crescută zi de zi cu respect, înțelegere si ploi de fericire! E o minune sa iti vad reflexia alături de a mea in ochisorii copilului!
Chiar daca au fost momente dificile am știut sa trecem peste ele cu zâmbetul pe buze, am știut sa învățăm din ele! Sunt fericita ca zi de zi învățăm împreuna sa fim părinți si iubiti! Sunt fericita ca, privind in urma, am păstrat între noi doar lucrurile frumoase si am știut sa păstrăm aprinsa flacara iubirii!
Stiu ca orice obstacol il vom trece împreuna oricât de imposibil ar părea! Stiu ca nimic nu va sta in calea iubirii noastre si ca ne vom creste copilul scăldat in lumina, zambete, fericire!
Stiu ca vom imbatrani împreuna asteptandu-ne nepotii sa le povestim de iubirea noastra! Si as mai vrea sa nu trăiesc apoi nici o secunda fara tine!
Poate ca niciodata pana acum nu ți-am spus ce simt cu adevărat, dar între noi nu sunt doar cuvintele! Tu ai simțit si simți ce e in sufletul meu așa cum eu te simt clipa de clipa! Noi nu am avut nevoie de cuvinte, ci de priviri, de zambete, de atingeri!
Deși as putea sa închei in mii de feluri aceasta scrisoare, o voi face in cel mai sincer si simplu mod: Te iubesc dragul meu sot!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu