marți, 12 martie 2013

Lista mea de dorințe

Se apropie ziua mea! Am o luuuunga lista de dorințe! Prima dintre ele e si cea mai importantă:sănătate pentru familia mea si pentru mine! Apoi imi doresc înțelegere, respect si nu in ultimul rând iubire! Cred ca toate acestea de mai sus sunt ingrediente pentru o viața perfecta!
Dar imi doresc si lucruri materiale, căci oameni suntem!!!! La acest capitol lista e...interminabila! Sincer nici nu stiu ce ar putea fi pe primul loc...
Mi-ar plăcea un epilator! Dar, nu unul clasic pentru ca nu suport nici durerea provocată de el si nici iritatiile ulterioare (care apar indiferent de produsele pe care le folosesc dupa)! Mi-ar plăcea unul cu tehnologie IPL!!!
Daca va întrebati unde puteți găsi așa ceva, iată aici un magazin online cu multe oferte: www.marketonline.ro! In secțiunea de îngrijire personală (printre promotii, oferte si reduceri) găsiți si cadoul meu: epilatorul Silken - cu tehnologie IPL care duce la epilare definitiva!!!!
De ce vreau epilare definitiva? De ce IPL? Pai cum de ce? In primul rând scap de grija lunară a acestei operațiuni! Scap de senzatia de durere (pentru ca deși m-am obișnuit de atatia ani cu epilarea cu ceara, inca doare...puțin, dar doare!) si de pericolul arsurilor ( mi s-a întâmplat sa incalzesc prea mult aparatul de ceara)! Cand încep sa apară mici firicele ( ni se întâmpla tuturor) nu mai risc sa mă tai folosind aparatul de ras (mă tai cu el la fiecare utilizare-soțul si prietena mea pot confirma:D)! Si are si avantaj financiar! Pare ciudat acest ultim avantaj având in vedere prețul acestui aparat, dar dupa cateva calcule simple il observi! Pana acum un an mergeam la salon lunar pentru ședința de epilat-acest obicei il aveam de pe la 20 de ani (deci cam de 6-7ani)!!!! O ședința ajunsese in ultimul timp puțin peste 100lei!!! Calculati voi ca mie nu imi place matematica!!! Numai din banii aia mi l-as fi achiziționat! Dar na, daca nu am știut!!!!
Așa ca daca nu stiati ce sa imi cumparati de ziua mea, tocmai v-am dat o idee!!! Deci puneti mana de la mana si va astept la o felie de tort!!!!
Acest articol a fost scris atat pentru Spring SuperBlog 2013, cat si pentru prietenii mei care poate sunt in pana de idei!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu