sâmbătă, 9 martie 2013

Un parfum...surprinzător!

Daca tot am găsit azi ceva timp liber ( "iepurasul" doarme si nu prea am chef de nimic altceva) vreau sa va impartasesc o experiența plăcută si surprinzătoare!
Cei care mă cunosc stiu ca sunt fana Lidl! Au o mulțime de produse foarte bune si nu foarte scumpe. Imi place muuult iaurtul grecesc, biscuitii, grisinele, au o crema de brânză bestiala, o ciocolata de menaj super calitativa si mai multe! De asemenea imi place sapunul lor, crema de dus si de curând 2 parfumuri!
Recunosc, la inceput eram sceptica in ceea ce privește parfumurile, dar am tot citit pe forumul meu preferat (lucrudemana.com) despre unul dintre ele încât am luat decizia sa incerc! Zis si facut! Mi-am luat copilul si soțul din dotare si fuguta la Lidl. Mai întâi l-am văzut pe Suddenly Diamonds- era in oferta (24,99lei) de Ziua Indragostitilor/Dragobete! L-am testat si...mmmm niceeee! L-am luat!!! Apoi am mers la raftul de cosmetice unde mă aștepta Suddenly Madam Glamour la prețul lui obișnuit - 14,99 lei! L-am testat si mi-am dat seama ca într-adevăr seamănă cu Chanel - Coco Mademoiselle (așa cum spuneau fetele pe forum)!!!! L-am pus si pe el in cos!
Aroma lor, a testerelor a persistat pana seara cand am facut baie, aproape cam all day long...am mers la lidl pe la 11:00!
Una dintre prietenele mele a fost atat de plăcut surprinsa de ele ca a doua zi le avea in colectia personală! Sincer, toate persoanele care l-au mirosit au ramas plăcut surprinse de ambele si stupefiante de pret!!! Le-am folosit de cateva ori pe ambele si ambele persista cam 7-8 ore!!!
Nu am scris acest articol ca sa fac reclama Lidl-ului, ci ca sa înțelegem ca nu numai produsele scumpe si brandurile renumite au calitate! Multi dintre noi fugim de mărcile proprii ale supermarket-urilor fara ca macar sa le dam o sansa!
Eu recunosc: cumpar produse marca proprie si Kaufland si Lidl si Carrefour! Am încercat zeci de produse si alimentare si nealimentare! Așa am ajuns din nou la concluzia ca eticheta/ambalajul nu conteaza!!! Nu am avut, nu am si nu voi avea prejudecati de eticheta! Nu mă interesează cat de ieftin sau scump este produsul, important e sa isi facă treaba! Am avut experiențe neplacute si cu branduri renumite... :)
Deci ce spuneti fetelor? L-ați încercat? V-am facut curioase???





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu