sâmbătă, 9 martie 2013

Cadourile si povestile lor

Desi nu este perioada cadourilor, eu scriu despre ele. Poate va intrebati de ce... Pentru ca o data cu inscrierea la Spring SuperBlog 2013 am descoperit un site super interesant de cadouri: www.borealy.ro.
Sunte zeci de cadouri interesante, aranjate pe categorii...
 Mie mi-a atras atentia mai intai o icoana. Imi place statueta foarte mult, mai ales ca este lucrata manual, iar cartea de rugaciuni este completarea perfecta. Acest cadou i l-as oferi mamei mele... Ea pentru mine e sfanta, cum cred ca orice mama este pentru copilul ei. Ca orice mama si a mea a intampinat greutati in viata, dar a putut trece peste ele asa cum spune si ea numai cu ajutorul lui Dumnezeu. Stiu ca ar aprecia acest cadou la maxim! Stiu ca ar avea un loc de cinste in casa ei, in coltul ei de reculegere... In fiecare saptamana e la biserica, dar nu duminica, ci in orice alta zi... "Nu exista doar o singura zi pe saptamana in care sa mergi sa te rogi... Dumnezeu ne asteapta mereu, in orice zi, in fiecare zi! Nu trebuie sa fie duminica sau sa fie sarbatoare." - acestea sunt cuvintele mamei mele cand este intrebata de ce merge in cursul saptamanii la biserica. Si eu cred ca Dumnezeu este acolo unde esti, nu numai in biserica. Important e sa crezi in El, in puterea Lui.
Un alt cadou interesant este un clopotel din cristal. Acesta mi l-as face cadou mie... Ar arata superb in colectia mea de clopotei si ar infrumuseta livingul! Din fiecare calatorie pe care am facut-o (in tara sau in strainatate) m-am intors cu multe amintiri...multe dintre ele inchise fie intr-un clopotel, fie in magnet de frigider, fie in decoratiuni diverse pentru casa. Am pana acum cam 20 de clopotei din tara si din strainatate si mi-ar mai trebui un frigider pentru magenti... Si cate vor mai urma! Acest clopotel ar reprezenta prin delicatetea materialului si a felului in care este lucrat acest prim an de "mamicie"!!! Eu fiului meu ii spun "iepuras"!
Orice cadou pe care il primesc sau pe care il daruiesc pentru mine are o poveste. Nu stiu sa fi oferit vreodata cuiva un cadou fara vreo semnificatie...oricat de mic ar fi fost respectivul obiect!
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013!





Un comentariu:

  1. How to Make a Bet on Horse Racing - JTM Hub
    JTM Hub lets 전라남도 출장샵 you bet on horses and give you some 문경 출장샵 tools to 대전광역 출장마사지 win money. Bet on Horse Racing in a friendly, 익산 출장안마 safe 충주 출장마사지 way.

    RăspundețiȘtergere