joi, 7 martie 2013

Un zambet cu farmec

Fiecare persoana e frumoasa in felul sau. Frumusetea nu inseamna numai make-up, haine in trend si unghii perfecte! Frumusetea inseamna puritate, naturalete, seninatate! O femeie nemachiata poate fi frumoasa!
Daca iti oferi o ingrijire de baza ca la carte, atunci nu vei mai avea asa mare nevoie de make-up! Din aglomeratie de produse cosmetice existente pe piata trebuie doar sa gasesti ce ti se potriveste! Eu am ales (cu multi ani in urma) laptele demachiant Doina de la Farmec... Il folosesc de cel putin 10 ani si sunt super multumita si fermecata de el! De curand am descoperit si noua gama Farmec Natural, cea a carei ambasadoare este Giulia! Am folosit gama cu aloe vera si sunt fericita si multumita de rezultate.
Dat fiind ca e luna femeilor le-am facut si celor doua femei speciale din viata mea cate un cadou: mamei mele i-am luat gama cu argan si surorii mele pe cea cu galbenele! Pentru mai multe informatii despre aceste minunate produse puteti intra pe farmecnatural.ro. Eu sunt adepta shopping-ului online asa ca imi achizitionez produsele preferate de pe site-ul lor: farmec.ro. In fiecare colet gasesc cate o mica surpriza, daca nu crezi poti intra pe contul lor de facebook si sa vezi acolo in poze cu cata atentie sunt pregatite comenzile. Poti de asemenea urmari activitatea lor si pe Twitter.
Ca frumusetea vine si din interior stim cu totii! Ce mai trebuie sa invete unii dintre noi e ca sunt produse care o ajuta sa iasa mai usor la suprafata!
In loc de concluzie as vrea sa va dau un sfat si sa folosesc motto-ul Farmec: Indragosteste-te de viata!

Acest articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2013!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu